
V prvom rade je nutné poznať vašu značku – akým štýlom a tónom komunikuje, čo je pre ňu typické a nesnažiť sa kopírovať komunikáciu ostatných.
Nebudete pôsobiť autenticky, ak zrazu začnete komunikovať so svojimi zákazníkmi a fanúšikmi inak ako sú pri vás zvyknutí.
Čas krízy neznamená pre každú značku hneď marketingovú príležitosť, a preto netreba využívať aj na prvý pohľad lákavú možnosť ako sa zviditeľniť pokiaľ to nesedí do vášho typu biznisu a komunikácie.
V každej kríze sú ľudia veľmi citliví na značky, ktoré chcú zneužiť situáciu a dokážu sa im rýchlo otočiť chrbtom.
Najlepší spôsob je počúvať čo vaši zákazníci a fanúšikovia hovoria, ako sa správajú a reflektovať ich očakávania vo vašej komunikácii a správaní značky.
Comment (1)
Comments are closed.
does medicare pay for cialis
21. januára 2024does medicare pay for cialis
does medicare pay for cialis